پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120005
هيچ‌گاه نبايد مقابل کوروش باقري مي‌ايستادم
تاریخ انتشار : 1393/10/08 09:45:08
نمایش : 1352
نائب‌قهرمان فوق‌سنگين وزنه‌برداري جهان گفت: 2 سال پيش نبايد مقابل مربي‌ام کورش باقري مي‌ايستادم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهداد سليمي که در يک برنامه تلويزيوني گفت‌وگو مي‌کرد در مورد کورش باقري گفت: باقري از بهترين مربيان ايران است و شکي در اين موضوع نيست و نتايجي که به دست آورد اين موضوع را نشان مي‌دهد. من از لحاظ فني با او مشکل نداشته و ندارم اما يکسري مسائل داخلي وجود داشت که باعث عدم همکاري ما در تيم ملي شد.

وي ادامه داد: هنوز بر سر حرف‌هايم هستم اما اگر ۲ سال پيش بود در قبال مسائلي که پيش آمد شايد جور ديگري رفتار مي‌کردم تا آن مشکلات پيش نيايد. در آن زمان جوان بودم و ناپخته، اما الان تجربه بيشتري دارم. قبول دارم که صد در صد نبايد جلوي مربي‌ام مي‌ايستادم.

سليمي در پاسخ به اين سؤال که آيا قصد ورود به دنياي سياست را دارد يا نه، گفت: در حال حاضر براي اين موضوع برنامه‌اي ندارم و مي‌خواهم تمام تمرکزم را روي وزنه‌برداري بگذارم.

نائب‌قهرمان جهان در مورد وضع مالي‌اش گفت: وضعيت مالي‌ام خوب است. حدود ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان از صندوق حمايت مي‌گيرم و زماني که در اردو باشيم ماهي يک ميليون و ۸۰۰ هزار تومان دريافتي دارم. البته حدود ۵ ماه است که از صندوق به ما حقوقي داده نشده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا اين حقوق براي زندگي‌اش کافي است‌، گفت:‌خدا را شکر مشکلي وجود ندارد چون از جاهاي ديگر هم به من برسد.

سليمي در مورد برنامه آينده‌اش گفت: اگر مصدوم نشوم برنامه‌ام اين است تا المپيک ۲۰۱۶ وزنه بزنم. به اين دليل مي‌گويم مصدوم نشوم چون وزنه‌برداري رشته انفجاري است و مصدوميت در آن زياد است چون بايد ناگهان وزنه را بالاي سر برد.

وي در پايان با اشاره به ازدواج با خواهر يکي از دوستانش، در مورد حضور همسرش در مسابقات قهرماني جهان گفت: با حضور همسرم در اين مسابقات و به خصوص حرکات دوضرب آرامش گرفتم و تمرکز بيشتري داشتم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html